22 August 2010

Promosi Set Bersalin NR

Oleh kerana saya ni menjual set bersalin, jadi tak salahlah kan untuk saya promosi biz sendiri , yelah ada ke orang yang sanggup nak buat promosi percuma untuk kita? lain la kalu ada duit byk, boleh byr je pada mana2 blogger yg femes2 dan letakkan banner kat blog mereka...buat masa ni saya tak mampu nak bayar untuk iklan yang mahal-mahal.

Kenapa kita perlukan set bersalin ketika dalam pantang?

Sb proses bersalin ada satu proses yang mana kita kehilangan darah, tenaga dan menyebabkan luka dan perlu jahitan. Disamping itu ibu juga perlu menyusukan bayi yang dilahirkan. Perubahan bentuk badan juga berlaku ketika mengandung . Proses mengandung juga tak kurang hebatnya, badan kita jadi menggelember, kulit menjadi pecah-pecah, ada yang berkutil, ada yang makin berjerawat..semua tu ada yang semulajadi hilang selepas bersalin tapi kebanyakkan nya amat susah untuk dihilangkan.

Sebab tu lah kita perlukan perawatan set bersalin NR ini, semuanya lengkap untuk keperluan ibu yang berpantang.

Ada pil untuk membuang toksin, menurunkan berat badan, ada juga pek untuk menambahkan susu badan, ada lulur untuk membuat kulit mati, ada ramuan untuk menghilang kulit yang menggelember dna bermacam2 lagi ..

Untuk itu, saya harap bakal ibu tidak ragu-ragu untuk memilih set bersalin ini , set ini diyakini sejak turun temurun...tidak ada kesan sampingan..amat mujarab...

Tak semestinya bakal ibu perlu membeli 1 set sekiranya berminat untuk membeli secara berasingan, itu tidak menjadi hal kerana saya juga turut menjual untuk belian berasingan.

Sila emel kepada rohayayusof73@gmail.com untuk sebarang pertanyaan atau boleh sms kepada 017-3416762.

No comments:

Post a Comment