06 September 2010

Langsir Raya

Biasanya orang suka menukar langsir baru setiap kali menjelang raya..saya pun ada keinginan tu sejak awal tahun lagi tapi nampaknya keinginan kekal menjadi keinginan saja...isk ishk sedihnya...

Tak apa, untuk memujuk diri sendiri, saya nyatakan itu semua tak perlu, langsir tu baru je 4 thn...belum pun 10 tahun, masih baru lagi apa.....dah le jarang cuci, maknanya lambat la sikit buruknya, mungkin 4,5 thn lagi baru elok kot utk tukar yang baru...sob sobbbb tak tau lah rela atau paksa kena nyatakan semua ni...hu hu..

Sebenarnya plan asal nak jahit sendiri langsir tu, tp sb plan nak jahit sendiri tu mcm kurang logik je, pakai jelah langsir yang ada tu..lagipun apa kena mengena raya dgn langsir kan? he he

No comments:

Post a Comment