Novel Jauh Kau Pergi

Sebelum saya baca novel 2 x 5, saya dah pun 3x khatam Novel Jauh Kau Pergi karya Dhiya Zafira.

Ceritanya memang best!!!! lain drp kebiasaan, nak tau lebih lanjut, beli la sendiri kat kedai..tak rugi beb!

Beli jangan tak beli....caya lah Rif & Afi..kalian dah jadi idola pulak dahhh....

Novel 2x 5

Saya baru saja selesai membaca novel 2x5 hasil tulisan Arelia Sahimi keluaran Kaki Novel.

Novel yang mengisahkan perkahwinan yang diatur oleh keluarga antara Kirin dan Zaim, jiran sekampung.

Banyak jugak lah part2 yang kelakar yang dipaparkan dalam novel ni.

Saya tak pandai nak buat ulasan, bagi saya novel ni agak menghiburkan dan ada mesej tersendiri.

Kalau nak tau kisah di dalam novel ini, bolehlah dapatkan novel ni di kedai2 buku berhampiran.