BERBUKA PUASA DI RESTORAN NELAYAN

Hari ni kami berbuka puasa di Restoran Nelayan, Tasik Titiwangsa. Nak kata sedap sangat tu tak lah sedap, makanan pun mcm tak cukup je, kami sampai lambat tadi, lebih kurang pukul 7, panjang benar barisan utk ambik makanan....

Sekejap aja makanan habis dan ada yang di tambah semula, ada yang langsung kami tak sempat rasa. Lebih kurang pukul 8.30 , ada disediakan sate, perlu beratur panjang jugaa....

Steamboat ok lah...kiranya kami rasa kalau kami berbuka di rumah lagi best kot.....sb ni kali pertama kami berbuka di luar pada tahun ini dan kali pertama berbuka ala buffet, kami jadikan ini satu pengalaman menarik. Tahun depan, rasanya kami tak nak lagi berbuka diluar, kami makan tak banyak dan tak berbaloi dengan duit yg kami keluarkan, balik tadi jalan jem teruk, untuk sampai ke rumah mengambil masa hampir 1 jam setengah...

Ini adalah pengalaman dan pandangan peribadi saya, tak ada kena mengena dengan sesapa pun..