Keringat yang mengalir

Hari ni adalah hari yang berpeluh sentiasa..haaa mesti busuk masam hangit segala bagai...

Sebabnya mengangkat barang-barang untuk pindah. Sewa lori 4 tan dengan kadar RM200 untuk 1 trip. Memang pun 1 trip je pun untuk semua barang makcik dan adik-adik. Kalau kami tak mengangkut secara berdikit-dikit rasanya lebih 1 trip kot.

Rumah sewa lama dah pun clear...sayonara.....

Rumah sewa baru berkecah, mungkin untuk sepanjang minggu ni, proses penyusunan mengambil masa.

Baru kejap tadi saya ke kedai makan untuk tapau lauk, seperti biasa melalui rumah sewa lama yang baru aja dikosongkan kurang 12 jam..sayu hati sebab biasanya kalau lalu je mesti saya pandang ke rumah tu yang mana di dalamnya ada makcik dan adik-adik, di luar rumah pulak ada kereta makcik dan kereta adik.
Jadi untuk hari seterusnya saya akan memandang kosong aja lah rumah yang bakal di renovate keseluruhannya itu.

Begitu lah kehidupan ini, tiada yang kekal abadi melainkan DIA yang SATU.

1 ulasan:

  1. mesti banyak kenangan kat situ kaann...selamat berpindah ke rumah baru. Life must go on !

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...