28 February 2011

Episod di Selayang Mulia

Sampai di Selayang Mulia dari Tampin dalam pukul 12.40 tengah malam , terus tidur walapun plan ketika di Tampin nak update blog dulu tapi panggilan tikar bantal adalah perlu diutamakan he he.


Pagi ni bangun pukul 4.30 pagi, terus isi kain baju kotor dalam mesin.Sambil-sambil tu tengok blog. Buku dah siap susun ikut jadual sejak pagi Sabtu, disusun oleh Nadhirah sendiri tapi saya tetap kena check semula kot-kotlah tersilap tengok ke..


2 hari tak update, statitistik pageview alahai betul-betul nyawa ikan ,biasanya kalau ada update bernyawa ala manusia la sikit statistik jumlahnya..


2 hari di Tampin adalah begitu panas dan terik cuacanya tapi menurut kata bibik jiran saya, kat sini tiap petang hujan lebat,baguslah sebab pokok-pokok bunga belakang rumah dapat juga air walaupun tuan rumah tak ada.


Hujan juga telah membersihkan tiles depan rumah ni yang dipenuhi daun-daun pokok bunga tanjung yang saban masa luruh masuk ke dalam pagar rumah saya, patutlah ketika mula sampai tengah malam tadi nampak tiles bersih je, tak kanla bibik sebelah datang sapukan pulak, memanglah tak logik


Syukurlah dengan anugerah Allah, hujan dan panas adalah nikmatNya untuk semua hambanya.

No comments:

Post a Comment