21 February 2011

Ramalanku Benar Belaka

Tadi Nadhirah komplen saya ni kan suka diet yo yo..jadi untuk membuktikan saya adalah menjaga makan, saya mengajak dia mengikut saya ke penimbang berat .


Bila naik je, jarum menunjukkan ke angka yang sama seminggu yang lepas.


Jadi, tak adalah makan banyak lagi dah sebab tak naik pun berat ha ha..


Marah betul Nadhirah, dia cakap sepatutnya kena turunlah berat tu, mama ...bukan kekal sebab mama kan sudah terlebih berat selama ni.


Hari tu doktor dah cakap pada mama, setiap hari mama memikul 3 guni beras yang mana setiap 1 guni seberat 10kg...


Saya hanya mampu tersenyum saja mendengar peringatan Nadhirah tu.


Ramalan sendiri mengatakan kekal gemuk adalah benaaarrr.

2 comments:

  1. kena steady kak..
    blajar mantain dulu, baru kurangkan :)

    Entry terbaru padlie: Berakhirnya riwayat bumi

    ReplyDelete
  2. As Salam...singgah sini dari blog ben..saya yang selalu yoyo..masa bujang slim..tapi..lepas ada anak ni susah sikit nak diet..asyik masak je..

    ReplyDelete