23 February 2011

Sebab Sudirman

NI sambungan cerita tentang kutip buah pinang untuk beli suratkhabar, KLIK SINI  untuk baca post tu.


Alkisahnya mak saya baru je menelefon saya, katanya dia dapat tau saya bercuti hari ni.


Lepas tanya khabar anak menantu cucu, dia mengenang kembali kisah tu...


"kelmarin ( semalam la tu) 19 tahun doh Sudirman meninggal ye, rasa macam baru lagi kan kita dua orang kutip buah pinang untuk beli suratkhabar, nak baca kisah Sudirman tu"


"yelah,kejap je masa berlalu, kita ni pun dah nak masuk 40 doh sikit hari lagi", kata saya.


" agoknya kalu Sudirman ada lagi mesti Umar pun suka kan dia", balas mak saya lagi.


he he mungkin la kot kalau arwah masih ada Umar pun turut meminati dia.

No comments:

Post a Comment