Di tepi pantai Telipot

Masih lagi terkenangkan kampung halaman..


Saya rindukan ABC, keropok lekor, ikan celup tepung, udang celup tepung, makan tepi pantai Telipot, angin petang menderu-deru, pokok kelapa berbaris meliuk lintuk disapa angin.


Pagi-pagi buta macam ni boleh terkenangkan semua itu.


Tadi tengok FB adik saya, dia baru je balik kampung minggu lepas, ada kenduri kawin anak jiran sebelah rumah saya, tengok gambar-gambar adik saya ambik angin tepi pantai Telipot terus terasa seperti nak balik ke Terengganu jugak.


Ni gambar yang saya copy daripada FB adik saya,


Mau tak terliur tengok .....

3 comments :

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

haah kak aya, terliuq jugak nie air kelapa tuh...

Lady Lavender said... [Reply to Comments]

tetiba teringin nak minum air kelapa isk..iskh..tak baik tau k.aya tayang2 gambo makanan yg tak ada kat sini hehee..

maya amir said... [Reply to Comments]

aah kalau tengok gambo2 kg halaman, pastu tambah lak ade gmabo makan..mesti rase nak balik dan2 tu jugak...;)

Post a Comment