26 March 2011

Di tepi pantai Telipot

Masih lagi terkenangkan kampung halaman..


Saya rindukan ABC, keropok lekor, ikan celup tepung, udang celup tepung, makan tepi pantai Telipot, angin petang menderu-deru, pokok kelapa berbaris meliuk lintuk disapa angin.


Pagi-pagi buta macam ni boleh terkenangkan semua itu.


Tadi tengok FB adik saya, dia baru je balik kampung minggu lepas, ada kenduri kawin anak jiran sebelah rumah saya, tengok gambar-gambar adik saya ambik angin tepi pantai Telipot terus terasa seperti nak balik ke Terengganu jugak.


Ni gambar yang saya copy daripada FB adik saya,


Mau tak terliur tengok .....

3 comments:

  1. haah kak aya, terliuq jugak nie air kelapa tuh...

    ReplyDelete
  2. tetiba teringin nak minum air kelapa isk..iskh..tak baik tau k.aya tayang2 gambo makanan yg tak ada kat sini hehee..

    ReplyDelete
  3. aah kalau tengok gambo2 kg halaman, pastu tambah lak ade gmabo makan..mesti rase nak balik dan2 tu jugak...;)

    ReplyDelete