18 March 2011

Mr Bean

Kenapa budak-budak suka bebenor la tengok cerita Mr Bean? Tak kiralah Mr Bean kartun atau pun yang betul-betul Mr Bean..


Saya ni dah siap nak keluar ke pasar tapi anak-anak pulak yang masih setia tak berganjak atas sofa tu...cerita tu adalah cerita yang mereka sendiri boleh hafal setiap jalan cerita, pendek kata kalau suruh baca skrip,satu persatu akan keluar daripada mulut budak berdua ni.


Mungkin satu kebaikannya adalah menyumbang idea untuk  satu entry sebelum bergerak ke pasar.


Terima kasih le Mr Bean.!

1 comment:

  1. jgnkan bdk2 kat selayang camtu. bdk2 kat sini pun camtu. tak kira yang real atau kartun mr bean pun ulang2 tgk.heheee (kdg2 ibu pun layan jugak)

    ReplyDelete