30 May 2011

CHICKEN CHOP KFC,BDR BARU SELAYANG

Baru je balik dari KFC, Bandar Baru Selayang, tambahkan kalori dalam badan.


Nak buat macam mana, terpaksa melayan kehendak anak-anak yang jarang-jarang dapat bersama ketika hari kerja, kebetulan hari ni cuti..layannnn je la.










8 comments:

  1. yuhuu.. bestnya.. akak pernah makan dekat D Klasik? dekat dgn kfc ni.. sedap jugak makanan die..

    ReplyDelete
  2. pernah 2 kali makan kat situ...mmg sedap2 makanannya.

    ReplyDelete
  3. dah sebulan x makan kfc huwaaaaa..

    ReplyDelete
  4. tak apa, kfc ada kat mana2, sediakan masa dan duit, sampai la tu di kfc...he he..

    ReplyDelete
  5. Selayang mulia ke kak? farah kat taman sri gombak.. dekat lah kita,

    ReplyDelete
  6. waaahhh...ni mmg faveret anak atie jugakk....thanks kak aya for the drop by kat blog atie!!

    http://rashatie.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. atie - t.kasih datang berkunjung sini...

    puan zai - hari ni mmg layan je apa yang depa nak buat...

    ReplyDelete