CHICKEN CHOP KFC,BDR BARU SELAYANG

Baru je balik dari KFC, Bandar Baru Selayang, tambahkan kalori dalam badan.


Nak buat macam mana, terpaksa melayan kehendak anak-anak yang jarang-jarang dapat bersama ketika hari kerja, kebetulan hari ni cuti..layannnn je la.











8 comments :

Farah Shamsudin said... [Reply to Comments]

yuhuu.. bestnya.. akak pernah makan dekat D Klasik? dekat dgn kfc ni.. sedap jugak makanan die..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

pernah 2 kali makan kat situ...mmg sedap2 makanannya.

Amy Syaquena said... [Reply to Comments]

dah sebulan x makan kfc huwaaaaa..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

tak apa, kfc ada kat mana2, sediakan masa dan duit, sampai la tu di kfc...he he..

Farah Shamsudin said... [Reply to Comments]

Selayang mulia ke kak? farah kat taman sri gombak.. dekat lah kita,

RashAtie said... [Reply to Comments]

waaahhh...ni mmg faveret anak atie jugakk....thanks kak aya for the drop by kat blog atie!!

http://rashatie.blogspot.com

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

happynye satu famili arini

Kak Aya said... [Reply to Comments]

atie - t.kasih datang berkunjung sini...

puan zai - hari ni mmg layan je apa yang depa nak buat...

Post a Comment