Mandi kolam plastik lagi...

Oleh kerana pagi tadi si kakak merajuk , hanya gambar adik je yang disiarkan di dalam blog ini.. si kakak cakap" mama ni tak adil la, lebihkan adik je dalam segala hal".


Amboii la anak dara sorang ni..sabar je la...petang ni lepas bangun dari tidur petang, mereka berdua telah bazirkan air dan naikkan bil air dengan bermain di dalam kolam plastik ni hampir 2 jam. Ni kali pertama dapat mandi macam ni kat rumah sejak beli kolam plastik tu lebih kurang 3-4 tahun lalu.







4 comments :

maya amir said... [Reply to Comments]

ooo..si kakak pun dah tau komplen ye..hehe tgk bebudak ni mandi pool, saya pun jadik tingin..hehe

Rozali said... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

mebazir air
tapi menjimatkan minyak
tak pergi ke pantai...he he

Wassalam

Kak Aya said... [Reply to Comments]

maya - kakak kuat komplen....adik cool je.

rozali - tersangatlah betul tu...skrg ni bergerak je selangkah dah tentu nak guna banyak duit.

kasihredha said... [Reply to Comments]

wah bestnya mandi-manda...
aktiviti ni anak2 paling suka

Post a Comment