30 May 2011

Mandi kolam plastik lagi...

Oleh kerana pagi tadi si kakak merajuk , hanya gambar adik je yang disiarkan di dalam blog ini.. si kakak cakap" mama ni tak adil la, lebihkan adik je dalam segala hal".


Amboii la anak dara sorang ni..sabar je la...petang ni lepas bangun dari tidur petang, mereka berdua telah bazirkan air dan naikkan bil air dengan bermain di dalam kolam plastik ni hampir 2 jam. Ni kali pertama dapat mandi macam ni kat rumah sejak beli kolam plastik tu lebih kurang 3-4 tahun lalu.






4 comments:

  1. ooo..si kakak pun dah tau komplen ye..hehe tgk bebudak ni mandi pool, saya pun jadik tingin..hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Kak Aya

    mebazir air
    tapi menjimatkan minyak
    tak pergi ke pantai...he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  3. maya - kakak kuat komplen....adik cool je.

    rozali - tersangatlah betul tu...skrg ni bergerak je selangkah dah tentu nak guna banyak duit.

    ReplyDelete
  4. wah bestnya mandi-manda...
    aktiviti ni anak2 paling suka

    ReplyDelete