12 June 2011

Aerobic lagi daaa...

Hari ni memang bermandi peluh, rentak aerobic pun boleh tahan lajunya...


Nadhirah ikut sekali beraerobic, berpeluh-peluh anak dara sorang ni..

Instructor aerobic dah sampai, masih menunggu yang lain tiba...

Termenung jauh salah seorang peserta aerobic ni, nampaknya...

Macam-macam reaksi sementara menunggu aerobic bermula
Riak wajah yang happy kerana dapat aerobic hingga melecet kaki....

3 comments:

  1. wah...seronoknya :) mmg bagus aerobic ni, lagi2 kita dapatlah slim kan badan ni kan? mcm saya jarang aerobic huhu, tapi teringin nak er aerobic kat rumah la....

    ReplyDelete
  2. Ummi Na - ala ni seminggu sekali je...kalau 3x seminggu lagi effective untuk bakar kalori

    ReplyDelete
  3. amboi aerobic ye? seronok lah kalu ada wat camnie dekat2 dgn umah...

    ReplyDelete