Buffered Earning kelima - Proton Exora(BM)LR





Syukur! Rezeki di pagi Jumaat nan indah dan penuh keberkatan ini, pihak NUFFNANG sekali lagi menganugerahkan BE ke 5 kepada blog Jendela Hidup.BE ke 5 ini adalah datang daripada iklan PROTON EXORA (BM) LR.


Saya tau banyak blog lain juga menerima BE yang sama. Saya makin pasti , adalah bukan mustahil untuk menjana pendapatan dengan berblogging. 


Conothnya, malam tadi saya ada baca entry terbaru EYRIQAZZ yang dia memenangi iPAD2. Wow!! sungguh hebat sekali penangan berblogging, tidak sia-sia sebenarnya kalau betul caranya.


Terimakasih daun keladi untuk NUFFNANG!




9 comments :

Andrik McVean said... [Reply to Comments]

that's great!!

Citarasa Rinduan said... [Reply to Comments]

tahniah kak aya

selamatpagi..

Rozali said... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

tahniah

Wassalam

Sharinginfoz said... [Reply to Comments]

memang seronok kan dapat BE

aanie said... [Reply to Comments]

wah, tahniah kak!!

puanbee said... [Reply to Comments]

tahniah kak .. bee susah nk dapat BE so bee alih arah dah hehe

saiazuan said... [Reply to Comments]

wow.. tahinah.. pernah dpt skali je.. blum ada rezeki lg kot.. :D

Kak Aya said... [Reply to Comments]

t.kasih semua kepada mereka yang sudi tinggalkan pesanan di sini.

Abah Yie&Ummi Na said... [Reply to Comments]

ye lah k.aya...saya pun susah nak dpt BE. Sekali je hari tu. Caman nak dapatkan lebih BE ye..?

Post a Comment