26 June 2011

Cerita pagi ini

Tetamu a.k.a mak, adik-adik, makcik-makcik dan sepupu - masih ada di sini. Cadangnya nak bertolak petang nanti.


Sarapan pagi ni adalah nasi lemak dan teh o


Lepas sarapan, ada yang seolah menyatakan keinginan untuk ke Chow Kit.


Ada yang nak ke Pasar Selayang.


Kita tengok sapa yang berjaya merealisasikan impian tu.


Apa yang pasti semua melepak je keletihan..yelah dari Terengganu rehat kejap kat Selayang ( bukan rehat tapi mengukur panjangan Jalan TAR), lepas tu ke Ipoh , di Ipoh bukannya goyang kaki, cerita sesat pun boleh meletihkan badan dan minda. Cuaca yang panas menambahkan lagi letih , apatah lagi kami berarak bersama pengantin lelaki di bawah panas terik mentari!


Jadi, apa yang boleh dikatakan untuk hari ,mereka akan tidur kejap, duduk menyandar kejap, makan, solat lepas tu bergerak balik ke Terengganu..semua nampak macam tak cukup oksigen je.Nafsu mengarahkan mereka untuk ke Chow Kit tapi minda cakap lepak je..


Apa pun berehat lagi bagus sebab petang nanti kena meredah highway sehingga 6-8 jam untuk sampai semula di Kampung Darat Batu Rakit, Kuala Terengganu.

3 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Aya

    semoga tetamu yg dtg membawa rezeki kpd akak

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. wahhh,jauh prjlnn tu,..btter tke a rest,for the gud journey then,.



    salam kak,.sori lmbt bls jejak,.bru la mmbls komen2 trdhulu,.hehe,.thanks sudi snggah blog sy ye,.folo,.

    ReplyDelete