13 June 2011

Hobi Anak Dara Saya..







Aktiviti bermekap ketika cuti dah jadi rutin Nadhirah sejak dia jumpa set mekap makcik baru-baru ni...di ani mekap bagai nak rak tapi bila nak keluar rumah mulalah sibuk nak tanggalkan semua tu, kiranya takat syok sendiri dalam rumah je la..

6 comments:

  1. umai pun suka solek bagai...
    hehehehhe..
    budak2 perempuan mmg like cantik2...

    ReplyDelete
  2. anak2 pompuan mcm2 aktiviti kecantikan dan peragaan hehe sama la mcm zahirah tu nadhirah nie...

    ReplyDelete
  3. citarasa rinduan - betul tu, budak-budak perempuan mcm tu la , berlakon dan bergaya sorang-sorang.

    ReplyDelete
  4. puan zai - memang sama sebijik depa berdua tu..mekap, bergaya, berjalan ala model, bercakap ala pelakon

    ReplyDelete
  5. amboi...dah pandai bersolek ya anak dara k.aya ni :)

    ReplyDelete
  6. anak dara hobinya begini..anak lelaki len pula..leh jadi mak andam besar nanti ni

    ReplyDelete