Hobi Anak Dara Saya..







Aktiviti bermekap ketika cuti dah jadi rutin Nadhirah sejak dia jumpa set mekap makcik baru-baru ni...di ani mekap bagai nak rak tapi bila nak keluar rumah mulalah sibuk nak tanggalkan semua tu, kiranya takat syok sendiri dalam rumah je la..

6 comments :

Citarasa Rinduan said... [Reply to Comments]

umai pun suka solek bagai...
hehehehhe..
budak2 perempuan mmg like cantik2...

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

anak2 pompuan mcm2 aktiviti kecantikan dan peragaan hehe sama la mcm zahirah tu nadhirah nie...

Kak Aya said... [Reply to Comments]

citarasa rinduan - betul tu, budak-budak perempuan mcm tu la , berlakon dan bergaya sorang-sorang.

Kak Aya said... [Reply to Comments]

puan zai - memang sama sebijik depa berdua tu..mekap, bergaya, berjalan ala model, bercakap ala pelakon

Abah Yie&Ummi Na said... [Reply to Comments]

amboi...dah pandai bersolek ya anak dara k.aya ni :)

abah khalisha said... [Reply to Comments]

anak dara hobinya begini..anak lelaki len pula..leh jadi mak andam besar nanti ni

Post a Comment