12 June 2011

Kolam bertukar fungsi

Kolam plastik ni dah terkoyak sedikit , jadi anak-anak pun tak boleh guna lagi dahh walaupun masih boleh ditampal.


Oleh kerana sehari dua ni saya tersangatlah rajin untuk berkemas, saya letak je kolam tu di ruang tamu.


Nadhirah angkat kain dari jemuran dan letakkan kain-kain yang dah kering masuk dalam kolam tu.


Dah jadi macam ni rupa kolam tu....





Ketika entry ni ditaip, Nadhirah sedang memanggil-manggil untuk clearkan semua kain baju tu..dia ckp nak lipat kolam tu masuk stor.

3 comments:

  1. mmg sangat berguna ya "kolam mandi" tu k.aya :) hehe....

    ReplyDelete
  2. Ummi Na - itu la pasal kalau dah malas tu main campak je kain2 yang dah kering..tp skrg dah clear, siap masuk stor dah pun kolam tu.

    ReplyDelete
  3. oooo inilah namanya kain-kain berenang di kolam ye hehee

    ReplyDelete