Nuffnang: UV Merudum

Semalam seperti yang saya jangkakan, berbekalkan satu entry dan tiada langsung blogwalking pastinya blog picisan seperti JENDELA HIDUP ini tidak akan dikunjungi oleh ramai pengunjung baru, lantas terus merudum lah jumlah UV blog ni..isk isk sedeyyy.


Susah sangat nak dapat traffic tinggi macam orang lain yang berjaya dapat beratus-ratus malah beribu UV sehari. Ohhhh bilakah dapat merasa UV tinggi dan peluang untuk mendapat advertorial dari pihak NUFFNANG seperti blogger lain? ** usaha kurang jangan haraplah nak dapat balasan maksimum!


Boleh tak NUFFNANG kurniakan BE barang satu dua tiga untuk saya yang sedang sedih ini? He he


Apa pun ini semua tak melemahkan semangat saya, malah menjadikan saya seperti robot yang disetkan untuk merayau-rayau menjengah rakan maya sejak 3 jam yang lalu. 


Semalam gembira dapat 83 UV, sekarang merudum kepada 48 UV, cabaran cabaran cabaran


4 comments :

Andrik McVean said... [Reply to Comments]

try again..more blog walking :)

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Andrick - thank you..still blogwalking now

Citarasa Rinduan said... [Reply to Comments]

selamat pagi kak..

tak apa kak.. uv kak okey tu.. kosisten..

lama2 pasti dikenali..
tahniah

Abah Yie&Ummi Na said... [Reply to Comments]

chaiyok...chaiyok!! hehe

Post a Comment