20 June 2011

Saya perlukan laptop dan broadband tika ini!

Sekarang ni saya begitu banyak meluangkan masa untuk blog. Kalau dah berlamaan depan PC nan satu ni memanglah orang lain pun tak dapat can untuk mengunakannya..ingat awak sorang je ke perlu guna laman sosial tu? he he 


Sebelum pertanyaan itu diajukan kepada saya, berharap sangat dapat beli laptop dan ada broadband sendiri agar memudahkan saya bermesra dengan blog.


Buat masa ni belum cukup dana untuk memiliki 2 perkara tersebut.


Tapi rezeki ni kadang-kadang datang tanpa disangka-sangka cuma nak kena berusaha lah semaksima mungkin untuk mendapat sesuatu yang dihajati.


Eh macam kesian pulak baca kisah tuan blog ni, kan?

6 comments:

  1. sbg sorang blogger, perlu ada semua tu :D

    ReplyDelete
  2. itu lah pasal...masalahnya belum mampu beli sekarang, mungkin akhir thn kot baru ada kemampuan.

    ReplyDelete
  3. Betul 2 kak aya.. Insyallah ada rezekinya 2 nnt.. Inqpun dh ketagih baca bebelan kak aya.. Hehehe

    ReplyDelete
  4. insyaAllah ada tu nanti :)

    hujung tahun kan dapat bonus? hehe

    ReplyDelete
  5. pasang unifi...semua leh pakai..best .lajuuu..

    ReplyDelete
  6. memang berharap sangat dapat memiliki keduanya hujung tahun nanti. Ya Allah Perkenankalan doa hambaMu ini.

    ReplyDelete