Sayangku Merajuk!

Ni kisah sebelum keluar ke Giant petang semalam. Mulanya dia riang ria je bersama kakak. Lepas tu merajuk kat tempat buang sampah.


Sebelum tu baru je dia cakap  "Umar dah besarlah , mama..dah boleh panggil abang dah ni"


Tapi kejap lepas tu, dia tertolak grill terkena hidung kakak dia ..merah batang hidung si kakak. Apalagi menangislah si kakak.


Umar ni pandai, sebelum orang marah dia, baiklah dia merajuk dulu,lepas tu menangis, jadi tak adalah orang nak marah lagi. Tapi silapnya, abah dia tetap marah juga walaupun dah ready merajuk .


Bawak diri kat tempat sampah depan rumah

Bila tau kakak ambik gambar, dia alihkan kedudukan, sembunyi balik pokok...(puting sentiasa menemani ).


8 comments :

mappiau said... [Reply to Comments]

hehehe majuk2 pun puting tatap mentennn kat mulut hiks.

rasp said... [Reply to Comments]

tektik terbaeeekkk tu hehehe...
sblum kena marah, lebih baik merajuk dulu :D

Adzriel @ Liza AB said... [Reply to Comments]

tinggi... berapa tahun ni. ishhh... mcm girl lah..

azieazah said... [Reply to Comments]

Hehehehe comel. Nak tergelak pulak tengok kelaku macam tu. Sorok muka majuk, bila toleh rupanya ada puting. hehehehehe anak oh anak.


Tanggang Leste: CINDY LAUPAR akhirnya kabur...!

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

puting tak lepas kemana2 ek umar?

Salina@IbuAqil said... [Reply to Comments]

Alololo anak akak aya berputing lg ye.. Hehehehe

Kak Aya said... [Reply to Comments]

itu la,puting memang sentiasa ada je kalau duduk kat rumah..kalau keluar, memang dia pandai je simpan puting tu..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Liza - dia baru 5 tahun..memang tinggi berbanding rakan sebaya

Post a Comment