Tengkolok BUKAN DIRAJA

Tengkolok ni dibuat oleh Nadhirah untuk peperiksaan kertas Pendidikan Seni yang lalu.


Semalam dia bawak balik dan tunjukkan tengkolok tu. Hari tu kelam kabut belajar kat internet cara-cara nak buat tengkolok tapi tak sempat tengok tutorialnya, area Taman Selayang Mulia ni tiba-tiba je blackout. Jadi kami hanya mencuba dengan cara sendiri.


Nasib baik adik saya punya bahan-bahan hantaran pertunangan tempoh hari masih berbaki. Guna pakai jelah apa yang ada.

Kata Nadhirah, walaupun cantik hanya dapat markah B je 


Markah bukanlah satu keutamaan tapi cikgu nak pelajar semua tunjuk kreativiti masing-masing.



2 comments :

Rozali said... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

pandaiiiiii Nadhirah

Wassalam

Kak Aya said... [Reply to Comments]

rozali - untuk peperiksaan mesti kena buat, pandai atau tidak...apa pun dia memang minat dgn lukisan dan kerja tangan.

Post a Comment