Undur Masa - Buat kuih di kampung

Anak-anak kalau diberi peluang untuk main pasir, memang happy sakan. Balik kali ni kami sibuk mengemas rumah, sapu sawang , bakar mana yang dah reput, jadi peluang untuk 2 budak kecik tu bermain dengan gaya mereka terbuka luas.


Beberapa hari di kampung baru-baru ni,salah satu kegemaran mereka berdua adalah main pasir, kata mereka "ini adalah kuih muih yang akan dihidangkan kepada penduduk kampung ini"


Oleh kerana semua isi rumah sibuk dengan tugas masing-masing, hanya 2 keping gambar ni je yang sempat disnap ..malas nak tunggu "kuih-kuih" ni siap masak .

3 comments :

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

seronok godek kueh ye anak2? hehe

Yan said... [Reply to Comments]

sama macam anak2 i yg dua tu.. pantang nampak pasir, baik di pantai ataupun laman rumah org. samggup diceduk2 pakai tangan..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Puan Zai & Yan - itu lah mainan mereka berdua setiap kali balik kampung..buat kek la , kononnya.

Post a Comment