11 June 2011

Undur masa - Jumpa geng di kampung

Umar kalau jumpa Hashimi ( anak kepada sepupu saya) memang dunia ni dah jadi mereka berdua yang punya.

Corak permainan yang memang tak dapat dikawal oleh mana-mana pengadil..jadi kita bagi can je.

Gambar-gambar di bawah ni menunjukkan mereka berada di dalam keadaan terkawal.

** nota: sila ignore dengan susun atur barang dna perabut, kami sedang mengemas ketika itu.


Nadhirah dan Mariam Hana tengha ralit menonton filem di laptop



2 comments:

  1. anak-anak kalu dah jumpa geng hmmm alamat dunia ini emang milik dorang le kakaya gamaknye heheh

    ReplyDelete
  2. mcm tu la, Puan zai....suara kita dah jadi mcm tarzan pun depa buat2 tak dengar je.

    ReplyDelete