25 July 2011

Berapa berat saya??

Malam tadi tergerak hati nak timbang berat badan, maklumlah sikit hari lagi nak masuk bulan puasa dah , kan? Balik Tampin memang lah seperti masuk ke lubuk makanan yang sedap-sedap. mak mertuo den memang pakar masakan tau!


Hmmmm perlu ke di paparkan beratku itu?


Ohhh tidaakkkkk.....


Nasib baiklah penimbang itu memang diciptakan mampu menahan berat badan orang, kalau tak, sekali pijak terus ranap.

Berat sebahagian badan dah cecah hampir 40kg kot
Cuba teka berapa berat saya he he..

8 comments:

  1. kak Aya balik Tampin tang mano?? umh mentua kat Tampin ye....:)

    ReplyDelete
  2. Salam Aya..apa kabar?sok2 blm puasa turun la berat badan aya..,Insallh

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Kak Aya

    bila kak aya jadi mak mertua nanti, boleh buat macam mak mertua akak sekarang kepada menantu...

    +-75 kg.....sorry

    SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

    Wassalam

    ReplyDelete
  4. berat tak kisah,asal sihat...klu di kira2 boleh 80 kg kot

    ReplyDelete
  5. saya BErat hati nak bercakap pasal BERAT badan...hehehehe

    ReplyDelete
  6. 78 ?? ekeke.. sabar je lah kak..diet di bulan pose nanti

    ReplyDelete
  7. puasa nanti boleh turunkan sikit berat bdn
    akakpun dah melebihi berat bdan ideal

    ReplyDelete
  8. Asyifa Mustaffa - mertuo den kek Ulu Yoh, Tampin.

    ♥♥azatiesayang ♥♥ - harap-harap mcm tu la.

    Rozali & Puan Bee - 75 kg hu hu

    kak kasih - saya ni obesss uwaaaa

    ReplyDelete