Berapa berat saya??

Malam tadi tergerak hati nak timbang berat badan, maklumlah sikit hari lagi nak masuk bulan puasa dah , kan? Balik Tampin memang lah seperti masuk ke lubuk makanan yang sedap-sedap. mak mertuo den memang pakar masakan tau!


Hmmmm perlu ke di paparkan beratku itu?


Ohhh tidaakkkkk.....


Nasib baiklah penimbang itu memang diciptakan mampu menahan berat badan orang, kalau tak, sekali pijak terus ranap.

Berat sebahagian badan dah cecah hampir 40kg kot
Cuba teka berapa berat saya he he..

8 comments :

Asyifa Mustaffa said... [Reply to Comments]

kak Aya balik Tampin tang mano?? umh mentua kat Tampin ye....:)

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to Comments]

Salam Aya..apa kabar?sok2 blm puasa turun la berat badan aya..,Insallh

Rozali said... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

bila kak aya jadi mak mertua nanti, boleh buat macam mak mertua akak sekarang kepada menantu...

+-75 kg.....sorry

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

Wassalam

ct N honey said... [Reply to Comments]

berat tak kisah,asal sihat...klu di kira2 boleh 80 kg kot

zurra said... [Reply to Comments]

saya BErat hati nak bercakap pasal BERAT badan...hehehehe

puanbee said... [Reply to Comments]

78 ?? ekeke.. sabar je lah kak..diet di bulan pose nanti

kasihredha said... [Reply to Comments]

puasa nanti boleh turunkan sikit berat bdn
akakpun dah melebihi berat bdan ideal

Kak Aya said... [Reply to Comments]

Asyifa Mustaffa - mertuo den kek Ulu Yoh, Tampin.

♥♥azatiesayang ♥♥ - harap-harap mcm tu la.

Rozali & Puan Bee - 75 kg hu hu

kak kasih - saya ni obesss uwaaaa

Post a Comment