15 July 2011

Bihun Sup untuk sebulan setengah

Kononnya ni satu janji la , janji dengan Nadhirah sebenarnya.

Tiap hari sebelum ni dia asyik makan bihun sup je.

Dicadangkan kepada saya agar mencuba bihun sup ni sehingga abis bulan Ramadhan, pasti kurus katanya. Jangan makan nasi lagi dah!

Ok, mama terima cadangan ni tapi Sabtu dan Ahad kena bertukar kepada menu yang normal.

Kesian anak dara saya tu, nak tengok sangat mama dia kurus macam mama kawan-kawan dia.

2 comments:

  1. waahh...mmg bagus idea tu :) mmg ini pun salah satu cara nak cepat kurus k.aya...makan bihun sup ganti nasi. try la..mana tahu kot2 menjadi. saya pun nak "sahut cabaran" adik nadhirah ni lah hehe

    ReplyDelete