05 July 2011

Buffered pertama untuk Julai

Malam tadi keletihan dan kelelahan , pagi-pagi ni terubat keletihan melihat di dashboard Nuffnang, ada satu Buffered Earning untuk Julai ini. Terimakasih NUFFNANG dan pengiklan yang memilih blog ini sebagai salah satu tempat untuk mengiklan produk mereka.




Oleh kerana pemacu semangat dah bertambah, malam ni kita double lagi usaha untuk blogwalking dan buat entry.

7 comments:

  1. Selamat pagi kak aya..
    wow..

    ayu tabik spring kat kak.
    tahniah

    ReplyDelete
  2. kak aya..cmna nak tahu tu buffered earning??
    dia gtau siap2 ke?

    ReplyDelete
  3. tahniah2..

    bestnye dapat BE...

    ReplyDelete
  4. tahniah kak aya~ kite tak pernah dapat ponnn... huhuhu...

    ReplyDelete
  5. tahniah kak aya...rezeki tu.saya pun ada dpt BE baru..syukurlah

    ReplyDelete
  6. citarasa rinduan, Ummi Na, Miss Senget - t.kasih

    Sunah - ada masuk iklan lain kat tpt Sunah, kak aya ni berharap pd Nuff semata


    LM - sama-sama kita bersyukur.

    Wardah - boleh tengok pd acc Nuff kita.

    ReplyDelete