Buffered pertama untuk Julai

Malam tadi keletihan dan kelelahan , pagi-pagi ni terubat keletihan melihat di dashboard Nuffnang, ada satu Buffered Earning untuk Julai ini. Terimakasih NUFFNANG dan pengiklan yang memilih blog ini sebagai salah satu tempat untuk mengiklan produk mereka.




Oleh kerana pemacu semangat dah bertambah, malam ni kita double lagi usaha untuk blogwalking dan buat entry.

7 comments :

Citarasa Rinduan said... [Reply to Comments]

Selamat pagi kak aya..
wow..

ayu tabik spring kat kak.
tahniah

Abah Yie&Ummi Na said... [Reply to Comments]

tahniah kak aya :)

wardah said... [Reply to Comments]

kak aya..cmna nak tahu tu buffered earning??
dia gtau siap2 ke?

missSenget said... [Reply to Comments]

tahniah2..

bestnye dapat BE...

Sunah Sakura said... [Reply to Comments]

tahniah kak aya~ kite tak pernah dapat ponnn... huhuhu...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

tahniah kak aya...rezeki tu.saya pun ada dpt BE baru..syukurlah

Kak Aya said... [Reply to Comments]

citarasa rinduan, Ummi Na, Miss Senget - t.kasih

Sunah - ada masuk iklan lain kat tpt Sunah, kak aya ni berharap pd Nuff semata


LM - sama-sama kita bersyukur.

Wardah - boleh tengok pd acc Nuff kita.

Post a Comment