30 July 2011

Masak singgang je..

Pagi-pagi tadi dah ke pasar, hari ni nak masak singgang ikan tongkol , goreng kobis, goreng ikan kembung, sambal tempoyak dan ulam daun selom dan tak lupa BUDU.


Ceapt-cepat masak sebab nak makan sama-sama dengan sepupu anak beranak yang akan berangkat jam 1.30 petang nanti.


Saya suka bila makan ramai-ramai begitu sebabnya kebiasaannya di dalam rumah ni ada 4 orang je, yang bising cuma saya dan anak-anak, ketua rumah tak banyak kerenah, dapat gitar, gitar jelah yang berbunyi..


Hmm sambung nanti bila semua dah selesai ye!


Banyak hari tak buat blogwalking, rindu dengan blog sahabat maya semua.

2 comments:

  1. uii sedapnya hidanagn lunch hari nie..tak jemput pun..hehe..

    ReplyDelete
  2. masak singgang lah yang sedap k.aya :) saya suka sangat kalau dapat msak ikan singgang hehe....

    * sama lah kita...dah beberapa hari kurang aktif BW sebab fokus pada projek sulung kami tu :)

    ReplyDelete