31 July 2011

SENARIO ops pocot!

2 minggu lepas saya mendapat 4 keping tiket wayang percuma daripada seorang blogger. Beliau yang menerima 4 keping tiket ni daripada NUFFNANG sempena birthday beliau. Memandangkan beliau jauh nunnnn di sana , tak dapatlah beliau menerima hadiah NUFFNANG ini.


Dan saya seorang yang bertuah kerana terpilih untuk menerima tiket ini bagi pihak blogger tersebut. Terimakasih untuk Ann!
Kami memilih untuk menonton di TGV Suria KLCC, jam 9.30 malam, 30/7/2011 yakni malam tadi. Filemnya adalah SENARIO OPS POCOT





Ceritanya seronok la untuk tontonan keluarga, saya biasa-biasa aja sebab memang bukanlah minat sangat dengan Senario ni, anak-anak yang asyik mengelekek je sepanjang tayangan ini. Kalau mereka gembira, saya lagi gembira sebab tujuan menonton tu pun untuk gembirakan hati anak-anak.


Semoga dapat tiket free daripada NUFFNANG bila harijadi sendiri nanti, kalau ada rezeki.

2 comments:

  1. ingat nak bw anak2 juga. sibuk nak tgk bila nampak iklan kat tv. tp tu la dah pose dah nie,

    ReplyDelete
  2. teringin juga nak tengok cerita Senario yang terbaru ni :)

    ReplyDelete