Skandal Alam Maya

Ketika membelek Majalah MIDI keluaran Mei, mata saya tertancap pada tajuk di atas diruangan Meniti Hari kelolaan Dr HM Tuah.


Beliau menceritakan pengalaman beliau yang mana ramai sungguh yang menghantar mesej di inbox beliau , iaitu daripada kalangan wanita. Mereka ini antara yang ingin mencari perhatian dan kasih sayang melalui dunia siber.


Hmm itu lah yang sering kita dengar sekarang ni, gejala cinta siber terutamanya melalui Facebook.Memang seronok berhubung di alam maya tetaip silap gaya, boleh terjatuh cinta, akibatnya sendiri tanggung la! Kalau bujang sama bujang tu tak apalah, ini merujuk kepada mereka yang dah berkahwin.


Saya tak ada skandal alam maya walaupun banyak masa lebur untuk blog he he..


Ada ke sapa-sapa nak buka pekung sendiri atau pengalaman kawan-kawan yang mempunyai skandal alam maya ni? Sekurangnya boleh kita bantu diri kita daripada terjebak di dalam kancah skandal alam maya ( wah ayat macam apa je!)

1 comments :

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

byk je kes cam tu sis..ada yg jmp akhirnya..dan ada yg tak jumpa pun..

Post a Comment