11 July 2011

Skandal Saya - Kisah benar

Wahh tajuk , memang sentap kan perasaan!


Alang-alang bercerita pasal skandal hari ni sejak pagi, malamnya kita pun ceritalah pasal skandal kita pula..sebagai penutup cerita.


Ala bukan apa pun, saya ni kan kaki novel..kalau novel tu best kerana hero best memanglah sehari dua tu watak hero tu melekat dalam hati. Kalau berpuluh novel yang saya baca, berpuluh watak hero melekat dalam hati, tapi kejap je la lepas tu hilang lah pergi semuanya


Itu kira skandal jugakla kan? He he.

2 comments:

  1. bila dah terlampau syok ikut jln ceritanya,mmg kita pun rasa mcm heroin dlm cite tu....

    ReplyDelete
  2. Skandal dalam jiwa jer. Skandal Maya jer tuuu... apa salahnya, asal jangan terpesong. :)


    Aura Seperti Ini Memang Sukar Nak Cerita...

    ReplyDelete