18 August 2011

1 jam cuma...

Iya, betul ...cuma 1 jam je...


Saya tidur hanya 1 jam , mungkin sekitar 3 pagi baru dapat melelapkan mata, pukul 4 pagi dah kena bangun untuk siapkan hidangan sahur.


Dan dapat saya bayangkan bagaimana keadaaannya untuk sepanjang hari ni.


Pastinya mata cukup segan dan tak lalu untuk celik.


Bersedialah untuk menahan kantuk sehingga petang di pejabat.



p/s: Umar yang sentiasa tidur ternganga he he.

8 comments:

  1. emm..sibuknya...akak lebih sedikit..harap2 smuanya ok dan dipermudahkn urusn..

    ReplyDelete
  2. kenapa kak aya? da masalah tidur ke? same with me. It happen once a while. Mata kebil2 je bila nak tidur. Akhirnya adalah setengah jam or sejam je tidur.

    ReplyDelete
  3. Lahai..sian kak aya..hopefully mata tetap keras hingga ke petang..

    ReplyDelete
  4. k.ayaaaa lama x dtg sini..sorry sis..k.aya sihat?ohww sure ngantuk ari ni..hang on there k;) eh sarung bantal umar mcm sarung bantal danial masa die kecik2 dulu...:))

    ReplyDelete
  5. Salam perkenalan Kak Aya,
    Terima kasih sudi coretkan komen di blog saya :-)

    ReplyDelete
  6. tutuplah mulut tu,nanti masuk langau!hehe gurau jer..:)

    ReplyDelete
  7. Alahai kak!! Kalau ina dah terhuyung hayang kepala ni kat opis dibuatnya.. X leh tahan bab ngantuk2 ni kak.. Sakit kepala dibuatnya..

    ReplyDelete
  8. uishhh mau huyunghayang nie... best tgk umar tido lena

    ReplyDelete