Cerita-cerita Artis Yang Hangat dan Suam

Saja la bertandang ke blog BEAUTIFULNARA untuk cuci-cuci mata sikit selepas perut dah kenyang.


Apa yang saya baca kat sana adalah:


KISAH SATU: Mamat Sepah dan Fida Ibrahim berkawan rapat.
Credit untuk BEAUTIFULNARA
Hmm sama-sama solo, tak ada sapa larang selagi tidak melampaui batas-batasnya.


KISAH 2 : Joey dah sah bercerai..
Credit gambar untuk BEATIFULNARA
Kalau dah sampai di situ aja jodohnya, apa nak dikata..cuma jangan disebabkan skandal rumahtangga runtuh...hanya mereka yang lebih tau.




KISAH 3: Keluarga Bahagia Aaron Aziz
Credit gambar untuk MEDIAMALAYA


Bahagia nampaknya mereka sekeluarga ni, semoga bertambah bahagia hendaknya.


KISAH 4: Faezah Elai nak kawin


Credit gambar untuk BEAUTIFULNARA
Baguslah kalau dah nak kawin, untuk elak fitnah...jangan ambil hak orang dah le...

2 comments :

Salina@IbuAqil said... [Reply to Comments]

Kak, gambor keluarga bahagia kita x nak pun keluar dlm BeautifulNara tu erk.. kihkihkihkih sihat kak aya?!!!

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

dlm empat2 kisah, suka sgt tgk gambar keluarga aaron aziz la kakaya...

Post a Comment