Hari ni Meriah makanan

Hari ni nak cover balik yang semalam serba tak kena. Lihatlah senarai makanan kat rumah kami.


1. Nasi lemak 2 bungkus
2. Nasi goreng kampung sebungkus
3. Kuey Teow goreng sebungkus
4. Bihun goreng Singapore  2 orang makan.
5,. Kangkunjg goreng belacan.
6. Goreng dan sotong masak pedas
7.Ayam Masak Halia
8. Kuih Tepung Pelita
9.Karipap
10. Teh o Panas.


**Kita tengok apa jadi dengan makanan tu semua.


Selamat Berbuka.





Pertanyaan Lanjut:
Rohaya Yusof
No Telefon: +6017 341 6762(Whatsapp)
Instagram: rohaya_yusof
Email : rohayayusof73@gmail.com

11 ulasan:

  1. Ayoooh kak aya..brapa orng makan tu..mcm 2 family jerk..hihih..uwaa..sedapnyaaa menu..MACAM2 ADAA!

    BalasPadam
  2. Ann, he he itulah macam keluarga besar je tp 4 orang je sebenarnya...

    Bawak sampai sahur la semua tu...

    BalasPadam
  3. banyaknya aya..
    menu2 menarik belake

    BalasPadam
  4. fuhhh...bnyaknya makanan....macam2 ada...

    BalasPadam
  5. baru balik dr umah auntie dan buka di sana. serronok makan reramai.

    BalasPadam
  6. assalamualaikum kak..wau mcm2 makanan..abis ke kak?hihihi...

    BalasPadam
  7. alhamadulillah..
    syukran atas nikmat Allah yg memberi rezki yg lebih pd hari ini untuk seisi keluarga ...

    BalasPadam
  8. huu dasyat tu byk2..habis tak semalam?

    BalasPadam
  9. meriahnya kakaya. best menu2 tu

    BalasPadam

Copyright © NAURA | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in