Hari Pertama beli je...mahal laa

Berlari kejap ke atas untuk update entry he he.

Hari ni beli untuk berbuka:

1. Budak-budak nak Otak-otak  - tahun lepas 50 sen secucuk, tahun 60 sen

2.  Abah budak-budak ni nak sate - beli 5 cucuk - 60 sen secucuk, tak silap tahun lepas 50 sen je.

3. Abah budak-budak nak ayam percik - 2 ketul kecil peha ayam , RM7

4. Seketul nipis tenggiri masak asam pedas - RM3

Mama budak-budak balik rumah goreng bihun Singapore sikit dan masak nasi. 

Pilihan air: ( buat sendiri je)

Abah budak-budak - Horlick Suam

Budak-budak - Teh O limau Suam

Mama budak-budak - Air Suam

Ok, selamat berbuka semua pada hari pertama ni ye!


3 comments :

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

baguslah kak aya minum air suam. Jangan lupa lepas maghrib hingga esok pagi minum air masak banyak2 ye...

puanbee said... [Reply to Comments]

selamat berbuka ok dah tu cukup lah sederhana je ye

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

menu satay dan otak-otak tu sama lah kakaya...kami beli kat area umah 'otak-otak gombak' tp rasa dia tak sama dgn yg gombak (pd yg dh penah rasalah)huhu

Post a Comment