01 August 2011

Hari Pertama beli je...mahal laa

Berlari kejap ke atas untuk update entry he he.

Hari ni beli untuk berbuka:

1. Budak-budak nak Otak-otak  - tahun lepas 50 sen secucuk, tahun 60 sen

2.  Abah budak-budak ni nak sate - beli 5 cucuk - 60 sen secucuk, tak silap tahun lepas 50 sen je.

3. Abah budak-budak nak ayam percik - 2 ketul kecil peha ayam , RM7

4. Seketul nipis tenggiri masak asam pedas - RM3

Mama budak-budak balik rumah goreng bihun Singapore sikit dan masak nasi. 

Pilihan air: ( buat sendiri je)

Abah budak-budak - Horlick Suam

Budak-budak - Teh O limau Suam

Mama budak-budak - Air Suam

Ok, selamat berbuka semua pada hari pertama ni ye!

3 comments:

  1. baguslah kak aya minum air suam. Jangan lupa lepas maghrib hingga esok pagi minum air masak banyak2 ye...

    ReplyDelete
  2. selamat berbuka ok dah tu cukup lah sederhana je ye

    ReplyDelete
  3. menu satay dan otak-otak tu sama lah kakaya...kami beli kat area umah 'otak-otak gombak' tp rasa dia tak sama dgn yg gombak (pd yg dh penah rasalah)huhu

    ReplyDelete