Makcik Hajjah Sitt AlWuzara

Pagi-pagi ni menjengah blog DENAIHATI , ada entry terbaru mengenai makcik hajjah yang suka benar hina Islam dalam FB, Twitter dan blog..macam-macam gambar yang dilakukan untuk tujuan menghina Islam. Sapa-sapa je yang baca tulisan beliau ni memang rasa cukup terbakar dan macam nak bakar je .


Akhirnya , pihak GaySec dapat membongkar siapakah orangnnya.


Kalau nak tau lebih lanjut tentang entry ini, boleh klik HAJJAH SITT ALWUZARA


CREDIT UNTUK DENAIHATI






3 comments :

Saiazuan said... [Reply to Comments]

ya Allah, ada darah melayu, tp memalukn melayu trutama agama kita yg trcinta.. harap pihak brtanggungjawab kenakn hukuman setimpal dgn apa yang dia buat

ct N honey said... [Reply to Comments]

dah anak campur ni,otak dia pun bercampur2 juga kot..sbb tu tak boleh fikir dgn waras

abah khalisha said... [Reply to Comments]

manusia jenis apa lah dia ni

Post a Comment