08 August 2011

Makcik Hajjah Sitt AlWuzara

Pagi-pagi ni menjengah blog DENAIHATI , ada entry terbaru mengenai makcik hajjah yang suka benar hina Islam dalam FB, Twitter dan blog..macam-macam gambar yang dilakukan untuk tujuan menghina Islam. Sapa-sapa je yang baca tulisan beliau ni memang rasa cukup terbakar dan macam nak bakar je .


Akhirnya , pihak GaySec dapat membongkar siapakah orangnnya.


Kalau nak tau lebih lanjut tentang entry ini, boleh klik HAJJAH SITT ALWUZARA


CREDIT UNTUK DENAIHATI





3 comments:

  1. ya Allah, ada darah melayu, tp memalukn melayu trutama agama kita yg trcinta.. harap pihak brtanggungjawab kenakn hukuman setimpal dgn apa yang dia buat

    ReplyDelete
  2. dah anak campur ni,otak dia pun bercampur2 juga kot..sbb tu tak boleh fikir dgn waras

    ReplyDelete