Sambal Udang di hari ke 17

Hari ni dah pun masuk hari ke 17 ye...Ramadhan hampir meninggalkan kita dah...hari ni juga hari Nuzul Quran, saya bercuti hari ni sebab tadika dan transit tutup hari ni.


Semalam beli rendang ayam, dah habis masa berbuka lagi. Seperti biasa waktu sahur kena sediakan hidangan ringkas.


Pagi ni saya masak sambal udang untuk hidangan sahur kami.

Credit gambar untuk WANAZAINI


Umar memang pantang nampak udang, semua dia punya, katanya. Kakak tak kisah sangat, kalau ada, dia makan, tak ada, tak apa.


Selamat Bersahur.

5 comments :

Yan said... [Reply to Comments]

Perut ni kengkadang ok kengkadang tidak bila makan sambal waktu sahur. Perut dah tua.

kasihredha said... [Reply to Comments]

sambal udang...sedap tu aya :)

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

selamat bercuti kakaya. sy lak kene keje. ptg kang jenuh la nak ngadap jem kalu selangor public holiday huhu... ramai akan 'cuti-cuti shopping'.

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to Comments]

Salam Aya..emmmm sedapnya sambal udang!tang isi petai tue yg xtahannya...kat rumah atie nie 'dilarang' petai masuk sbb HB xsuker baunya.

sue-ab said... [Reply to Comments]

aku pun peminat setia udang!!

Post a Comment