14 August 2011

Tafsir Mimpi

Saja je la nak share cerita, sepanjang hampir 2 minggu berpuasa ni kan, saya dah 2 kali di datangi mimpi yang hampir sama.


Seseorang telah datang memberikan baby lelaki kepada saya sekeluarga. 


Sampai saat ini saya masih lagi terbayangkan rupa baby tersebut. Sepanjang masa baby tu bersama dengan saya walaupun seluruh isi keluarga sayaada di dalam rumah ( termasuk makcik, mak dan adik beradik saya)


Saya ada tanya pada baby tersebut , " ni siapa"? saya bertanyakan pada baby tu siapa saya.


Dia jawab"mama".


Dengan kehadiran baby tu, semua orang hampir lupakan Umar.


Hmmm kata orang, mimpi mainan tidur, kan?

4 comments:

  1. kalau akak tak silap kalau mimpi bayi..
    itu jin sebenarnya...wallahuallam

    kadang2 mimpi cuma mainan tidur

    ReplyDelete
  2. kak kasih - kawan saya pun cakap mcm tu..

    ReplyDelete
  3. Ehh..jin ke kak aya..? aiyyakk..seriaunya..

    But hopefully biarlah sebaliknya..kak aya nk dpt baby baru ke..baru lah betul..hehehe..

    ReplyDelete
  4. hairankan kak aya mimpi kita hampir sama

    ReplyDelete