Tepung Kapur dan Rendang Ayam

Hari ni beli je lauk untuk berbuka. Rendang ayam dan ikan keli. Beli di foodcourt ofis saya.


Balik rumah masak kuih tepung kapur. Plan nak masak laksa, memang tinggal plan je lah, sampai rumah dah lewat.


Gambar tak ada - tak payah tanya mana gambar!

Kamera ni memang suka buat orang hilang sabar dan handphone saya memang jenis cap ayam - tak ada kamera.


Sila bayang-bayangkan sendiri la rupa rendang ayam dan tepung kapur.


Jumpa lagi lewat tengah malam nanti untuk sesi blogwalking!

4 comments :

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

erm...mesti sedap tu :) rajin kak aya buat tepung pelita ya...

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

hehe br nak tanya mana gambar..baru terliur tengok.hehe.

kasihredha said... [Reply to Comments]

I want gambar..I want gambar...hihi..gurau je :)
Dapat byangkan tepung kapur tu...akak sukaaaa sangat :))

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

hihi kakaya dah bayangkan dah

Post a Comment