20 August 2011

Tidur di dapur takutkan Hantu Penanggal

Sebelum tidur malam tadi, kami 3 beranak menonton cerita PENANGGAL lakonan Amy Mastura di Astro Ria, dah banyak kali sebenarnya ditayangkan di Astro cuma malam tadi kami betul-betul berpeluang menonton.

Umar memang terlalu takut tengok cerita ni tapi masih juga nak menonton. Sudahnya malam tadi ketika tidur, dihimpitnya saya bagaikan nak masuk dalam perut semula je.

Pagi ni ketika saya memasak untuk sahur, Umar terjaga dan menangis-nangis, kebetulan puting hilang, bertambahlah rasa tak selesa nak tidur tanpa mama.

Umar ke dapur dan katanya nak teman mama masak. Bukan nak temankan mama tapi sendiri yang nak berteman. Cuak je muka, agaknya masih teringatkan drama PENANGGAL malam tadi kot.

Akhir cerita, Umar tertidur di dapur dan saya biarkan hingga kami selesai makan sahur lepas tu angkat dia baringkan atas sofa.








7 comments:

  1. alahai..
    kasihannya umar..

    mmg kak aja, bukan umar jer yang takut.
    ayu yang dah tua2 pun takut.......

    ReplyDelete
  2. Alahai umar..awaitnya takut sampai cmtu sekali..ekekekeke..leh geng ngan auntie ann lah..sama2 penakut..tpi tgk cite antu no 1..:P

    Umar umo brape kak aya..nyonyok puting lagi eh..hehe..

    ReplyDelete
  3. Ayu - sama la kita..smlm rasa mcm takut2 je nak bangun untuk ke tandas he he.

    ReplyDelete
  4. Ann - Umar tu dah jadi anak bujang dah he he...masih melekat dgn puting kalau nak tidur...skrg dah 5 tahun.

    ReplyDelete
  5. I satu rumah memang jarang2 sangat tgk cerita hantu.. Takut anak2 jadi penakut..heee.. nanti i gak yg susah..

    ReplyDelete
  6. Ciannya umar, tapi sejuk2 kt dapur tu lg Lena dia tidur ;)

    ReplyDelete
  7. alahai siannye anak mama. kakaya citer ni emang ngeri sy pun takut hehehe tgk dgn anak2 melopong memasing...

    ReplyDelete