07 September 2011

Akhirnya bercerai jua....Umar dan Puting

Sebahagian koleksi gambar Umar dan puting..secara tak sengaja Umar terhilangkan puting tersebut beberapa hari sebelum raya, dia dah mencari di tempat-tempat yang dirasakan perlu dicari tetapi gagal ditemui dan akhirnya dia mengalah.." Umar dah besar pun, tak hebat kalau masih ada puting"














9 comments:

  1. terpisah jua iye...tahniah :)

    ReplyDelete
  2. Macam kembar saya terpisah dengan aktiviti hisap jari. Lepas bulan puasa, terus dah tak ingat ibu jari. Ni berlalu 2 tahun lepas rasanya.

    ReplyDelete
  3. dah besar dah...memang tak hebat hisap puting. samalah anak2 saya pun kelima-limanya hisap puting. paling awal bercerai usia 3 tahun (aishah - sulung). paling lewat 5 tahun, anak no 2. yg kecik sekali ni tak taulah.. mcm kuat je lekatnya.

    ReplyDelete
  4. t.kasih atas ucapan tahniah bagi pihak Umar ...hmm tak sangka semudah itu dia boleh lupakan puting, sebelum ni punyalah susah nak buat dia lupakan puting.

    ReplyDelete
  5. anak sytak berputing.budak yg berputing nie tak bolehjaun dgn puting kan.mmg ssh jugak nk ceraikan kata kawan sy. kwn sy siap pegi jmp nenek yg pandai bg anak dia tak suka dgn puting.

    ReplyDelete
  6. Pusn Kutu - betul tu, mmg susah kalau anak berputing sb kalau nak tidur je mesti ada puting, buatnya hilang ke apa, memang satu rumah jadi ribu..kena pulak mcm umar, kuat mengamuk, salah sikit puting tu la yang jadi mangsa, kena campak sana sini.

    ReplyDelete
  7. hampir semua pic puting melekat ye.. akhirnya berpisah juaa...

    ReplyDelete