18 September 2011

Anak-anak terima hadiah basikal...










Ini cerita Ahad lepas...baru dapat update...hari ni dah 8 hari beli basikal...betis Nadhirah berparut-parut,lutut lebam, basikal pun dah ada yang kemek dan patah.

Apa pun seronok tengok mereka gembira dapat apa yang diidamkan sekian lama.

Petang ni mereka berdua berkayuh ke rumah makcik sambil ditemani mama yang berjalan kaki. Mereka biasa-biasa je tapi mama yang letih berpeluh-peluh, susah gila nak kontrol handle Umar sebab dia kayuh ikut kepala dia je...kaki kayuh kepala pusing-pusing tengok depan belakang, asyik nak terbabas je.

*** apa hadiah yang masih dihajati oleh anak-anak sahabat semua?

5 comments:

  1. Seronok la si kakak dan si adik, pasti akan tunggang setiap hari tanpa jemu, nak pulak klu dapat ronda hari-hari kat jalan lagi la seronok.

    ReplyDelete
  2. seronoknya tgk anak2 dapat apa yg dihajati....

    ReplyDelete
  3. cik ton - memang seronok...untuk beberapa hari ni memang pantang lepa, asyik nak main basikal je.

    MP - begitulah kan..kita pun tumpang seronok.

    ReplyDelete
  4. kakaya, bdk2 dlm umah jeles tgk pic dhirah dan umar dgn basikal br. dorang pun nak. tp nanti atuk dorang mesti simpan atas lemari sbb dorang main lasak dan kawasan umah kitaorg yg berbukit berbahaya huhu

    ReplyDelete
  5. Puan Zai - kat sini pun susah bdk2 ni nak main, dalam pagar ruang sempit, keluar pagar kereta lalu lalang.

    ReplyDelete