Gambar Fida yang terbaru

Disebabkan sepanjang masa di analitic Nuffnang saya, hanya keyword Fida dan tudung je yang dicari orang, saya cuba lah mencari update-update yang berkaitan Fida.


OK, ni gambar terbaru beliau selepas keluarnya kisah-kisah beliau dan tudung.



KREDIT GAMBAR UNTUK ROTIKAYA. COM.

Sapa nak baca cerita terbaru tentang Fida ketika gambar ini di rakam, boleh lah jengah SINI.




4 comments :

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

kenapa tebal sangat makeup nya.. selalu fida ni makeup takde tebal camtu kalau bkn ke majlis apa2..sayang.. semua org suka dia.. jangan spoiltkan diri sndiri...

Kak Aya said... [Reply to Comments]

nampak kan mekap tu macam tak sekata pada wajah dia..ishhhh sayang bakat dah ada, buat mcm tu pulak...

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

dah lain dah skrg dia nie.

Anonymous said... [Reply to Comments]

x sangkanya..

Post a Comment