24 September 2011

Gambar Fida yang terbaru

Disebabkan sepanjang masa di analitic Nuffnang saya, hanya keyword Fida dan tudung je yang dicari orang, saya cuba lah mencari update-update yang berkaitan Fida.


OK, ni gambar terbaru beliau selepas keluarnya kisah-kisah beliau dan tudung.



KREDIT GAMBAR UNTUK ROTIKAYA. COM.

Sapa nak baca cerita terbaru tentang Fida ketika gambar ini di rakam, boleh lah jengah SINI.



4 comments:

  1. kenapa tebal sangat makeup nya.. selalu fida ni makeup takde tebal camtu kalau bkn ke majlis apa2..sayang.. semua org suka dia.. jangan spoiltkan diri sndiri...

    ReplyDelete
  2. nampak kan mekap tu macam tak sekata pada wajah dia..ishhhh sayang bakat dah ada, buat mcm tu pulak...

    ReplyDelete