21 September 2011

Gaun Memey akan ke muzium?

Kredit gambar untuk BEAUTIFULNARA.COM


Merah sangat la mak ngah, macam orang zaman dulu-dulu je....opppsssss salah iklan pulak.


Memang merah pun kan? 


Psst psstttttt.....dengar cerita, gaun ni bakal berada di Muzium  selepas majlis perkhahwinan ni berakhir. 


Nampak macam biasa-biasa je gaun ni untuk di letakkan di muzium, mungkin sebab ada mutiara kot nampak macam mahal...ntah la tak reti nak buat penilaian la sebab memang tak ada gaun pun selama hidup ni he he.


Hmmm apa kriteria untuk sesuatu barangan itu terpilih untuk diletakkan di muzium? 


4 comments:

  1. hebat sungguh dua insan ini
    penuh kontraversi

    ReplyDelete
  2. kak kasih - itulah, tiada penghujung kisah mereka.

    ReplyDelete
  3. blom kawin da bergambar macam2 orang skrg ni yer..

    ReplyDelete
  4. tini - betul la tu...kita dulu mana ada macam ni semua...tunggu hari kawin baru bergambar2...itu pun malu gila...

    ReplyDelete