25 September 2011

Hari Sukan Tadika Naluri Kreatif

Semalam berlangsungnya hari sukan tu, nun jauh di padang berhampiran Muzium Alam Semulajadi, Jalan Diplomatik, Presint 15, Putrajaya..tak ramai ibubapa yang datang , mungkin tempat agak jauh berbanding tahun sebelumnya.


Selepas je acara makan berakhir, kami minta diri lebih awal kerana perlu ke rumah supplier selimut tampal di Presint 9.


Gambar ketika acara berlangsung hanya di dalam bentuk video , saya hanya upload gambar-gambar santai kami kat sana je la.












5 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Aya

    tak ramai mukin orang ramai pergi ke rumah terbuka...

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. meriah tu color t shirt. oren. senang nak cari.

    ReplyDelete
  3. uiii jauhnya kakaya sukan luar dr selayang... apa2 mesti anak2 seronok kan

    ReplyDelete
  4. LM - kakak yang terlebih teruja , adik buat dek je, main pun ala kadar je.


    Atuk - mungkin jugak tu, masih musim raya lagi.


    Yan - memang meriah , budak2 tau je lah, berlari sana sini..


    JH - anak2 memang seronok tak terkata..

    ReplyDelete