22 September 2011

Lebih 20 pasang terbiar dek obesiti



Ini adalah sebahagian baju kurung saya yang tidak muat dipakai sejak saya obes. Sebahagian lagi telah dimasukkan ke dalam kotak dan disimpan di dalam stor.

Saya masih berharap untuk kembali kepada berat sebelum obes kerana sebahagian besar daripada baju kurung di atas ni masih belum sempat dipakai , sekadar pakai acu-acu dibadan je.

Sekarang ni saya tak buat banyak baju kerana saya percaya masih ada harapan untuk memakai semula baju-baju tersebut.

Insyaallah kalau usaha berterusan pasti ada jaya .

*** kawan-kawan , ada tak yang sekapal dengan saya? buat baju tapi tak muat dipakai?

7 comments:

  1. akak pun byk baju dah ketat
    sebab baju tu mengecut...hihi
    * ayat tak nak terima kenyataan*

    ReplyDelete
  2. kak kasih - betul tu, kain jenis tak 'memberi' tapi mengecut..he he.

    ReplyDelete
  3. kak aya.. usaha tangga kejayaan.. harap berjaya pakai baju2 tu balik ye..

    ReplyDelete
  4. chekgu - insyaallah, besar harapan pada diri sendiri ni..

    ReplyDelete
  5. baju2 yg tak muat, i dah sedekah ...
    tak rasa bersalah bila tak muat hahahaha ...

    ReplyDelete
  6. rasp - masih nak simpan dan nak pakai hu hu ...tunggu tarikh expired baru kasi kat orang.

    ReplyDelete
  7. saya..saya!! hehe. Ada juga baju saya yang tak muat huhu. Saya pun masih simpan dengan harapan berat akan kembali seperti sediakala

    ReplyDelete