30 September 2011

Legakan Lelah di Klinik Ansar

Baru je balik dari klinik ni...dalam rumah ni ada 3 orang yang sentiasa berpotensi di serang lelah.


Setelah sekian lama semuanya lega daripada sebarang kelelahan, hari ni Umar mendapat lelah.


Lepas Isyak tadi terus ke klinik, seperti biasalah ke Klinik Ansar la kami 3 beranak.


Doktor cakap paru-paru sempit sikit je. Tekak ada merah siikiiit je, selsema sikit.


Kena elakkan daripada minuman berais, bergas dan banyak minum air kosong.


Seperti biasa, Umar akan iyakan je apa kata doktor tapi belum tentu dia ikut nasihat tu.







Kelakar tengok muka Umar time ni, tak pernah nak duduk elok-elok time doktor check dia.

4 comments:

  1. kadang2 waktu kecik kena lelah ...waktu tua akan hilang sendiri.
    kadang2 waktu kecil tak de...tup2 waktu tua pulak kena.

    semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. Syukurlah tidak serius kan kak..moga umar cepat sembuh dan aktif seperti biasa..:)

    ReplyDelete
  3. kak kasih - yg dah tua tiba2 terkena lelah tu adalah saya, salah sorangnya..kecik2 tak de, mungkin sb obesiti kot.


    Aan - itu lah, Aan. dia selalunya aktif bila lembik je kita susah hati pulak.

    ReplyDelete
  4. anak sy dah kurang kena camnie kakaya, inhaler tu pakai bila perlu, lama tak pakai dah... alhamdulillah.. moga sama2 la cpt ilang...huhu

    ReplyDelete