23 September 2011

Macam anak Jepun ke ?




Nadhirah ni kadang-kadang di usik sebagai anak cina, kadang-kadang anak Jepun hanya kerana mata dia yang agak sepet.


Pernah satu hari pada minggu lepas, dia menangis ketika saya menjemput beliau di transit..ingatkan kenapa al dia menangis, rupanya budak-budak lelaki ejek mata dia sepet macam cina..


Alahai...sepet sikit tu tak apalah janji Dhirah dapat melihat dengan baik..hmm itu pujukan saya kalau dia merajuk kerana usikan sebegitu.


Pada saya, tak ada la nampak sepet mana pun mata dia, sebagai ibu tetap kita rasa anak kita dah cukup comel dah...

2 comments:

  1. sepet juga,tp nadhirah nie kulitnya tak putih sgt kan?sy tgok dr gambar. klu live tak taulah pulak kan.apa pun tetap comel..jgn la nangis2..:)

    ReplyDelete
  2. Puan kutu - a'ah dia tak putih sangat la kalau nak compare dgn warna kulit saya..mungkin dia lebih pada kulit abah dia, mata pun ikut mcm abah dia..jenis kelopak bengkak je..

    ReplyDelete