11 September 2011

Meraikan selera

Nampaknya selepas raya ni makin menjadi-jadi selera makan saya ni.

Tadi bersarapan nasi lemak dan ketupat palas.

Lepas tu cuci mulut dengan kuih raya.

Rasanya kalau jejak pada penimbang berat ni,mau berpusing-pusing jarum penimbang tu.


9 comments:

  1. Assalamualaikum Kak Aya

    sabor kak aya
    kesian kat penimbang tu...he he

    Wassalam

    ReplyDelete
  2. hik2..
    xpe makan kenyang2 dulu
    esok puasa..
    kot2 boleh balance balik..

    ReplyDelete
  3. salam rozali

    kerana kesian kan penimbangla tak jadi naik..tengok je penimbang tu he he

    ReplyDelete
  4. kak kasih - apa nak jadi ni? baju dah rasa makin sempit je.

    ReplyDelete
  5. takut nak pijak penimbangla kak aya.. serius

    ReplyDelete
  6. wahh bestnyer ketupat palas.terliur lak dgr kak.hr tu nk mkn dlm pantang,abis pantang dah kat doha lak.jgn risau..esok2 leh diet dan senam semula kan sis

    ReplyDelete
  7. saya pun takut nak naik atas penimbang...mmng TAKUT..!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. sama la kita k.aya..org lain pose makin kurus tp saya pulak makin naik :-(

    ReplyDelete