Meraikan selera

Nampaknya selepas raya ni makin menjadi-jadi selera makan saya ni.

Tadi bersarapan nasi lemak dan ketupat palas.

Lepas tu cuci mulut dengan kuih raya.

Rasanya kalau jejak pada penimbang berat ni,mau berpusing-pusing jarum penimbang tu.



9 comments :

Rozali said... [Reply to Comments]

Assalamualaikum Kak Aya

sabor kak aya
kesian kat penimbang tu...he he

Wassalam

kasihredha said... [Reply to Comments]

sama lah kita huhu

sal said... [Reply to Comments]

hik2..
xpe makan kenyang2 dulu
esok puasa..
kot2 boleh balance balik..

Kak Aya said... [Reply to Comments]

salam rozali

kerana kesian kan penimbangla tak jadi naik..tengok je penimbang tu he he

Kak Aya said... [Reply to Comments]

kak kasih - apa nak jadi ni? baju dah rasa makin sempit je.

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

takut nak pijak penimbangla kak aya.. serius

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [Reply to Comments]

wahh bestnyer ketupat palas.terliur lak dgr kak.hr tu nk mkn dlm pantang,abis pantang dah kat doha lak.jgn risau..esok2 leh diet dan senam semula kan sis

MulutPayau said... [Reply to Comments]

saya pun takut nak naik atas penimbang...mmng TAKUT..!!!!!!!!!

Lady Lavender said... [Reply to Comments]

sama la kita k.aya..org lain pose makin kurus tp saya pulak makin naik :-(

Post a Comment