13 September 2011

Nafsu tidur

Nampaknya nafsu yang satu ni boleh tahan juga kuat mengganggu selepas nafsu makan.


Asal pagi je susah nak bangun, kalau bulan puasa sungguh mudah nak bangkit lebih awal daripada biasa.


Abis je Ramadhan , bukan main liat lagi.


Kata ustaz, nak tengok amalan kita di bulan puasa tu betul-betul menjadi, tengok kepada perangai kita selepas berakhirnya Ramadhan.


Hmmmmmmm



1 comment:

  1. tidokak aya..mmg lah sedap.sbb tu kena elak dr tido pas subuh..dah mula sehari..terus nak lagi kan?bulan posa elok je ..huhu

    ReplyDelete