Pembakar Semangat untuk lebih rajin berblogging


Tak sepatutnya ada sebarang alasan lagi kan untuk menyiarkan entry kosong tanpa gambar.


Hadiah untuk diri sendiri , itu lebih bererti kerana hasil daripada titik peluh sendiri.


( biasalah kalau tak ada sapa nak hadiahkan,semua ayat keluar, hasil titik peluh sendiri la, apa la)


Tak la hebat mana pun, tapi saja nak menunjuk-nunjuk he he.

11 comments :

Chekgu Azrine said... [Reply to Comments]

ehem.. ehem.. nak satu!!

Kak Aya said... [Reply to Comments]

chekgu - smlm banyak stok lagi kat kedai, boleh beli dua he he.

ajumohit said... [Reply to Comments]

Wahhh mmg susah skit nk update guna hp sbb buttonnya comely, tp mudah sbb mudah dibawa ke sana kemari... Bestnya hp baru!!!

Kak Aya said... [Reply to Comments]

ajumohit - beli utk guna kamera je ...update blog ttp juga guna PC.

Puan Kutu said... [Reply to Comments]

lepas nie dapat la tengok entri dengan gambar..asyik tulisan jer.hehe..

MulutPayau said... [Reply to Comments]

hadiah utk diri sndiri lebih brnilaikan...bestnya ada hp baru....(nak beli jugak..tapi kena kmpul duit dulu)

Jendela Hati said... [Reply to Comments]

wah hp br masih bau kedai nie hehehe

Wanita2u said... [Reply to Comments]

Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

Lady Lavender said... [Reply to Comments]

best la k.aya..tak kisahlah beli sendiri pun, yg penting baru :-))

sal said... [Reply to Comments]

alhamdulillah, rezki..moga di hari2 lain bertambah2 semangatnya lagi..

Princess Solehah said... [Reply to Comments]

alhamdulillah rezeki k.aya :)

Post a Comment