07 September 2011

Pembakar Semangat untuk lebih rajin berblogging


Tak sepatutnya ada sebarang alasan lagi kan untuk menyiarkan entry kosong tanpa gambar.


Hadiah untuk diri sendiri , itu lebih bererti kerana hasil daripada titik peluh sendiri.


( biasalah kalau tak ada sapa nak hadiahkan,semua ayat keluar, hasil titik peluh sendiri la, apa la)


Tak la hebat mana pun, tapi saja nak menunjuk-nunjuk he he.

11 comments:

  1. chekgu - smlm banyak stok lagi kat kedai, boleh beli dua he he.

    ReplyDelete
  2. Wahhh mmg susah skit nk update guna hp sbb buttonnya comely, tp mudah sbb mudah dibawa ke sana kemari... Bestnya hp baru!!!

    ReplyDelete
  3. ajumohit - beli utk guna kamera je ...update blog ttp juga guna PC.

    ReplyDelete
  4. lepas nie dapat la tengok entri dengan gambar..asyik tulisan jer.hehe..

    ReplyDelete
  5. hadiah utk diri sndiri lebih brnilaikan...bestnya ada hp baru....(nak beli jugak..tapi kena kmpul duit dulu)

    ReplyDelete
  6. wah hp br masih bau kedai nie hehehe

    ReplyDelete
  7. Jom join giveaway dari Wanita2u pula. :)
    Hadiah mmg sangat menarik. Berbaloi-baloi join. Hehehe.

    http://portalwanita2u.blogspot.com/2011/09/wanita2u-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete
  8. best la k.aya..tak kisahlah beli sendiri pun, yg penting baru :-))

    ReplyDelete
  9. alhamdulillah, rezki..moga di hari2 lain bertambah2 semangatnya lagi..

    ReplyDelete